רוצה לשמוע עוד?: 052-4439206 

אתגר התליונים

כשנקראתי לאתגר התליונים בהתחלה חששתי. אבל כידוע, אני מאוד אוהבת אתגרים. לקח לי זמן לשבת ולשתף את זה כאן, אבל אני שמחה שאני עושה את זה עכשיו. 

אז הנה הסיפור – בחור פנה אליי בקיץ האחרון אחרי שקנה אבני אופל אוסטרליות מאוד יקרות. הוא רצה שאני אכין לו ולאבא שלו תליונים. כמעצבת תכשיטים, אני יודעת כמה בית האבן בתליון הוא חלק בלתי נפרד מהתכשיט. אפילו חלק קריטי, מאחר וחשוב שהתליון ישמור על האבנים המיוחדות והיקרות ערך הללו שחס וחלילה לא יפלו או יפגעו. 

אבני אופל

התהליך כלל כמה שלבים. בשלב הראשון, בניתי כמה מודלים ולאחר מכן התייעצתי עם המשבץ. בכל זאת, אבני אופל ועוד אוסטרליות שהן מהמשובחות בעולם, צריך לשבץ אותן באופן מקצועי ונכון. אבני אופל עשויות מינרל אמורפי ויש להן נקודות ססגוניות כמו נורות צבעוניות שישר תופסות את תשומת הלב שלנו. בשלב השני, שלחתי את האבנים למשבץ לעבודה הטכנית. ולבסוף, בשלב השלישי, צרפתי לשני התליונים שרשראות זהב. 

אתגר התליונים

כשמסרתי לאותו בחור את התליונים עם השרשראות אחת לו ואחת לאבא שלו – הוא היה מאושר מאוד וגם אני. בעצם, כל אתגר התליונים הזה התחיל בהתרגשות רבה כשאותו בחור פנה אליי כי אמא שלו, לקוחה ותיקה שלי, המליצה לו עליי. עדיין, הכי מרגש אותי זה שלקוחות ותיקות ממליצות עליי (: 

אז אם יש לכן אבנים שקניתן או קנו לכן והן "סתם" מונחות במגירה – בואו לעשות מהן תכשיט. במקום לקנות חדש, אפשר לייצר תכשיט שנעשה באופן מיוחד מתוך אבנים או תכשיטים שהיו שלנו תמיד. כי אפשר להפיח חיים וזיכרון בכל אבן ובכל תכשיט. לעצב זיכרון חדש בכל שרשרת, צמיד או עגילים. פשוט להעניק לעצמנו רוח מרעננת ותכשיט שיילך איתנו לכל החיים. 

אני מזמינה אתכם לעקוב אחריי ברשתות החברתיות – בפייסבוק ובאינסטגרם כדי לשמוע על עוד סיפורים ולהכיר קצת יותר מקרוב את תהליך העיצוב בהתאמה אישית

נשמע מעניין ובא לך גם?
לחיצה על הכפתור ונתחיל לדמיין את התכשיט שלך עם העיצוב החדש

רחלי עיצוב תכשיטים

בואי נשמור על קשר

רוצה לשמוע עוד על תהליך עיצוב הטבעת ואיך אני יוצרת לך תכשיטים בהתאמה אישית

גלילה לראש העמוד