מדיניות ותנאי שימוש

בעמוד הזה אפרט את כל המידע על מדיניות ותנאי שימוש באתר שלי. החל מתשלום, משלוחים, אריזה, החלפות ועוד…

האתר בבעלות "רחלי עיצוב תכשיטים" ע.מ. 051643401, החרצית 5/1 גן יבנה, אשר מוכרת ומשווקת תכשיטים

 תנאים לרכישה באתר

הרכישה באמצעות האתר מותרת רק למי שהינו מעל לגיל 18 וברשותו תעודת זהות תקפה וכרטיס אשראי ישראלי תקף. בעלי האתר או מי מטעמם רשאים למנוע השתתפותו של גולש באופן זמני או לצמיתות וזאת בהתבסס על פי שיקול דעתם הבלעדי ומבלי למסור הודעה על כך מראש. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, יהיו בעלי האתר או מי מטעמם רשאים למנוע השתתפות של גולש בכל אחד מהמקרים הבאים: 

* אם ביצעת מעשה הפוגע או עלול לפגוע במנהלי האתר או מי מטעמם או בצד שלישי כלשהוא, לרבות גולשים אחרים ו/או ספקים. 

* אם נמסרו במכוון פרטי מידע שגויים. 

* אם כרטיס האשראי שברשותך נחסם או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי. 

* אם נעשה שימוש לרעה באמצעים המוצעים באתר. 

האחריות הבלעדית למידע בדבר המוצרים, מחירם, פרסומם, אספקתם ופעולות כספיות הנוגעות לרכישתם, איכותם, האחריות הניתנת להם, וכל דבר אחר מכל מין וסוג שהוא הנוגע במישרין ובעקיפין למוצרים ו/או השירותים הנמכרים מוטלת על "רחלי אשל ארנון" באופן בלעדי. "רחלי אשל ארנון" תהא רשאית על פי שיקול דעתה המוחלט ובכל עת וללא הודעה מוקדמת, להוריד את המוצר מהאתר או לשנות את מחירי המוצרים.

רכישת מוצרים ותשלום:

התשלום מתבצע באמצעות עסקה טלפונית בכרטיסי אשראי, סליקה אינטרנטית באמצעות שרת מאובטח במידה והלקוח השאיר את פרטיו באתר לשם יצירת קשר חברת "רחלי עיצוב תכשיטים" מתחייבת לחזור תוך 24 שעות למעט בשישי, שבת וחג אך הדבר עלול לגרום לעיכוב במשלוח. במידה ובוצע חיוב עבור פריט שנגמר מהמלאי , רחלי אשל ארנון מתחייבת להחזיר את מלוא הכסף ללקוח. לצורך ביצוע הרכישה יש למלא טופס הכולל את הפרטים הבאים: שם מלא, כתובת דואר, עיר, ארץ, טלפון ודואר אלקטרוני. על פי הדין, אינך חייב למסור את הפרטים דלעיל ומסירתם תלויה ברצונך בלבד. עם זאת, אם לא תמסור את כל הפרטים דלעיל לא תתקבל הצעתך לרכישת המוצר. רכישת מוצר מותנת בקליטת פניית הרוכש במערכת המחשב של האתר כשהיא מכילה את כל הפרטים למשלוח. " רחלי עיצוב תכשיטים" לא תתחשב בפניות שלא נקלטו במערכת או שנקלטו באופן חלקי (מכל סיבה שהיא), לא תישא באחריות בשל כך מכל סוג. פריטים שנמצאים במלאי ישלחו בדואר רשום תוך 2-3 ימי עסקים. תכשיטים שאינם במלאי יתואם מועד האספקה בצורה טלפונית.

 מדיניות תשלומים

רחלי עיצוב תכשיטים עושה כל מאמץ בכדי לתת לך, הלקוח את האפשרות ליהנות ממחירים נוחים. כל המחירים באתר כוללים מע"מ ואינם כוללים דמי טיפול ומשלוח, אלא אם כן צוין אחרת במפורש. כל המחירים הינם בש"ח. המחיר התקף לרכישה הוא המחיר שהופיע באתר בעת ביצוע הרכישה. התשלום מתבצע בכרטיס אשראי או בהעברה בנקאית בתאום טלפוני עם רחלי. ניתן לבצע עד שני תשלומים מ-300 שח כולל מע"מ.

 

 

מדיניות משלוחים ואריזה

מועד אספקת המוצרים יתבצע עד 7 ימי עסקים, מיום אישור העסקה על ידי חברת האשראי (ימי עסקים כוללים רק את חישובם של ימים א-ה, לא כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג) רחלי עיצוב תכשיטים, לא תישא באחריות לעיקובים באספקה הנובעים מאירועים שאינם בשליטתה כגון שביתות, תקלות תקשורת חיצוניות וכד'. עלות דמי המשלוח מצוין ליד המוצר בחנות: דואר רשום 15 שח.- משלוח עם שליח עד הבית – 40 שח. ניתן לבחור באפשרות לאיסוף עצמי של ההזמנה ללא עלות.

מדיניות החזרות והחלפות

רחלי מאפשרת לכל לקוח שירצה להחזיר מוצר תוך 14 יום, מכל סיבה שהיא וכל עוד הוא באריזתו המקורית שטרם נפתחה ובצרוף קבלה מקורית. אנו נשיב לכם את כספכם לפי אופן התשלום בו התבצעה העסקה. במקרה של ביטול העסקה לאחר קבלת ההזמנה ו/או לאחר שההזמנה כבר נשלחה, יושב לך הסכום, ששולם על ידך, בגין המוצר/ים בניכוי  5% מסכום העסקה או 100 ש"ח לפי הנמוך וללא החזרת דמי המשלוח. במקרה של ביטול עסקה בשל פגם בפריט, יושב לך הסכום ששולם במלאו מיום קבלת הפריט לסטודיו של "רחלי עיצוב תכשיטים" בדואר רשום כאשר הוצאות המשלוח יחולו על "רחלי עיצוב תכשיטים".

קניין רוחני

כל הזכויות מכל סוג שהוא (כולל זכויות יוצרים וזכויות קניין רוחני), באתר, בכל חלק ובכל הפעילויות שבו ובשמו, שייכים באופן בלעדי ל-"רחלי עיצוב תכשיטים" ו/או לצדדים שלשיים כולל יצרנים שהעניקו ל-"רחלי עיצוב תכשיטים" הרשאה להשתמש בהם. מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, "רחלי אשל ארנון" הינם הבעלים היחידי של הרעיונות המוצגים באתר ובכל אחת מהפעילויות השיווקיות שבו. חל איסור להעתיק, לפרסם, לשנות, למכור ולהפיץ, לשדר, להעביר, לשכפל, להציג בפומבי או לעשות שימוש מסחרי כלשהו בתכנים, בתמונות, ובחומרים המופיעים באתר – בין במישרין ובין בעקיפין – אלא אם התקבלה לכך הסכמה מפורשת של "רחלי עיצוב תכשיטים " בכתב.