רוצה לשמוע עוד?: 052-4439206 

סיכה שהפכה לשרשרת ועגילים

רציתי לספר לכם איך יצרתי סיכה שהפכה לשרשרת ועגילים. זאת הייתה סיכה שאמא שלי הורישה לי. היא הייתה עשויה ממתכת פשוטה מצופה זהב ורציתי לשדרג אותה. מה גם, שאני בכלל לא עונדת סיכות ביום יום שלי. 

אהבה אחרת שהיא גם הורישה לי היא האהבה לפנינים. היא מאוד אהבה פנינים והייתה אוהבת להתקשט ולענוד אותם הרבה. 

אז מה עשיתי בעצם?

שחזרתי את הצורה של הסיכה והפכתי אותה לתליון לשרשרת חדשה. בניתי מודל במחשב. במודל הוספתי גם את האלמנטים החדשים של הפנינים. בנוסף, הכנתי גם מודל של עגילים מהקצוות של התליון. 

אחר כך – שלחתי את המודל להדפסה, יציקה וליטוש. קניתי פנינים והוספתי אותם גם לתליון וגם לעגילים. בנוסף, בחרתי להוסיף אבנים בצבע תכלת, שמזכירים לי את הים שאני כל כך אוהבת. שלחתי את התכשיטים למשבץ שהוסיף לי את האבנים בטאץ' סופי ומושלם. 

התוצאה מקסימה ואני כל כך אוהבת את התליון החדש והעגילים שמזכירים לי את אמא שלי. היה לי מאוד חשוב לשמור את הסיכה אבל  למצוא דרך אחרת לענוד אותה ולהנות ממנה.  

אז אם יש לכם תכשיט שסתם מעלה אבק באיזו מגירה והוא חשוב לכם במיוחד אפשר תמיד לשדרג. חבל שתכשיט שהגיע אליכם בירושה ומזכיר לכם את מי שאתם אוהבים – יישאר במגירה. תמיד אפשר לעצב מחדש ולתת לו נראות אחרת.  תמיד תדעו שאפשר להפיח בכל תכשיט – שרשרת, צמיד או עגילים – רוח מרעננת וחיים חדשים. 

אני מזמינה אתכם לעקוב אחריי ברשתות החברתיות – בפייסבוק ובאינסטגרם כדי לשמוע על עוד סיפורים ולהכיר קצת יותר מקרוב את תהליך העיצוב בהתאמה אישית. וכמובן, אם יש לכם תכשיט שהייתם רוצים לחדש ולרענן, מוזמנים ליצור איתי קשר ונקבע לדבר (:

נשמע מעניין ובא לך גם?
לחיצה על הכפתור ונתחיל לדמיין את התכשיט שלך עם העיצוב החדש

רחלי עיצוב תכשיטים

בואי נשמור על קשר

רוצה לשמוע עוד על תהליך עיצוב הטבעת ואיך אני יוצרת לך תכשיטים בהתאמה אישית

גלילה לראש העמוד