רוצה לשמוע עוד?: 052-4439206 

שרשרת שקרובה ללב

שרשרת שקרובה ללב היא שרשרת עם סיפור. הגיעה אליי לקוחה אחרי שהשתחררה מנישואין כובלים. לקח לה זמן אבל היא הצליחה לקבל את הגט המיוחל. כשנפגשנו בסטודיו שלי, היא סיפרה לי את הסיפור שלה. ואז התחלנו לדמיין ביחד עיצובים לשרשרת. היא הרגישה שהיא רוצה תזכורת. משהו סימבולי שיזכיר לה ויזהיר אותה מפני בן הזוג הבא שלה. היא רצתה שהזוגיות הבאה שלה תהיה זוגיות שוויונית, מכילה ואוהבת ולא מה שהיא חוותה עד עכשיו. 

עלה לנו הרעיון של אזיקים!

שרשרת שקרובה ללב

לתוך האזיקים שיבצתי 2 יהלומים קטנים שמסמלים את הפוטנציאל הגלום שיכול להתממש בתנאים הנכונים. עברו 5 שנים מאז, אני מלווה אותה מהצד והיא מספרת לי שהתזכורת שבשרשרת עובדת. 

שרשרת שקרובה ללב

היא כתבה לי כך:

"רחלי היקרה, תודה על עיצוב תכשיט מההתחלה ועד הסוף. תודה על ההקשבה, על שירות מעל ומעבר! יצא בדיוק כמו שחלמתי"

 אם יש לך חוויה או תזכורת שאת רוצה שתלך איתך תמיד – אני פה כדי להכניס לך את התחושה לתוך תכשיט. אני מייצרת תכשיטים עם סיפור. זאת יכולה להיות שרשרת, טבעת, צמיד או עגילים. רגע או תחושה שמגיעים מהלב שלך ונצרבים כזיכרון בתוך תכשיט.

איך אנחנו עושות את זה? – נפגשות אצלי בסטודיו, מדברות, מדמיינות, מתחילות לעצב ואז יוצאות לדרך יחד. זה לגמרי תהליך שהוא גם רגשי.  

אני מזמינה אותך לעקוב אחריי ברשתות החברתיות – בפייסבוק ובאינסטגרם כדי לשמוע על עוד סיפורים ולהכיר קצת יותר מקרוב את תהליך העיצוב בהתאמה אישית

נשמע מעניין ובא לך גם?
לחיצה על הכפתור ונתחיל לדמיין יחד את התכשיט החדש שלך

רחלי עיצוב תכשיטים

בואי נשמור על קשר

רוצה לשמוע עוד על תהליך עיצוב הטבעת ואיך אני יוצרת לך תכשיטים בהתאמה אישית

גלילה לראש העמוד