רוצה לשמוע עוד?: 052-4439206 

טבעת ספירלה הופכת לטבעת מזלות

איך רעיון של טבעת ספירלה הופך לטבעת מזלות? 

מורן, הבת שלי באה אליי יום אחד וביקשה טבעת ספירלה. קודם כל איזה כיף לה שיש לה מעצבת תכשיטים מעכשיו לעכשיו. ואיזה כיף לי שהבת שלי רוצה שאשדרג לה את הטבעת. 

אז היא נתנה לי את הטבעת שלה ל-"עדכון גרסה". המשימה הראשונה הייתה עיצוב הסקיצה. היא ביקשה ספירלה. ואני התחלתי לדמיין איך הטבעת תיראה. איך היא תסתובב, איזה עובי היא תהיה, כמה סיבובים על האצבע וכולי.

כשיצרתי את הטבעת, הרגשתי משהו חסר, ואז עלה לי רעיון מושלם – אבני חן. אבל לא סתם אבנים אקראיות, בחרנו במיוחד את האבנים שמסמלים את הילדים שלה (הנכדים שלי).

אבני החן נבחרו על פי ימי ההולדת של הילדים: אבן אקוומרין (התכלת) – לחודש מרץ. אבן סיטרין (הצהובה) – לחודש נובמבר. ואבן אמרלד (הירוקה) – לחודש מאי. 

הטבעת עצמה עשויה זהב לבן עם ציפוי רודיום ונעשתה כולה בעבודת כפיים שלי. תראו את החיבור של שלושת האבנים בתמונה. 

כשהבת שלי ראתה את הטבעת המוכנה היא התרגשה ושמחה כל כך שישר הצטלמנו בצורה מצחיקה (עם היד של הטבעת על הפנים שלי).

אותי זה מרגש כי זה העיצוב שלי, לטבעת של הבת שלי, עם אבנים שמסמלים את הולדת הנכדים שלי. אין יותר זיכרון בתוך תכשיט מזה.

 

כמו שאתם משתנים, משתרגים והופכים לגרסה מעודכנת שלכם – כך אפשר לעדכן את התכשיטים שלכם. חשוב וכדאי שהתכשיטים שלכם יתאימו לכם יותר טוב גם כשהשנים עוברות. וגם שהם ישמרו את הזיכרונות החדשים שלכם. 

אז אם יש לכם תכשיט שסתם מעלה אבק באיזו מגירה אפשר תמיד לשדרג. גם אם יש  לכם תכשיט שכבר פחות נוח לכם לענוד כפי שהוא, כי הוא פחות אתם או כל סיבה אחרת אפשר לעצב מחדש ולתת לו נראות אחרת.  תמיד תדעו שאפשר להפיח בכל תכשיט – שרשרת, צמיד או עגילים – רוח מרעננת וחיים חדשים. 

 

אני מזמינה אתכם לעקוב אחריי ברשתות החברתיות – בפייסבוק ובאינסטגרם כדי לשמוע על עוד סיפורים ולהכיר קצת יותר מקרוב את תהליך העיצוב בהתאמה אישית.

נשמע מעניין ובא לך גם?
לחיצה על הכפתור ונתחיל לדמיין את התכשיט שלך עם העיצוב החדש

רחלי עיצוב תכשיטים

בואי נשמור על קשר

רוצה לשמוע עוד על תהליך עיצוב הטבעת ואיך אני יוצרת לך תכשיטים בהתאמה אישית

גלילה לראש העמוד