רוצה לשמוע עוד?: 052-4439206 

עיצוב בהתאמה אישית

כיף לי לשתף אתכם בתכשיט בעיצוב בהתאמה אישית, כי חלק גדול בעיצוב הוא התהליך והסיפור שמאחורי התכשיט. הפעם, הסיפור הוא "העגילים היפים שלי".

פנתה אליי לקוחה שעקבה אחרי העיצוביים האישיים שהכנתי ברשתות החברתיות. היא אמרה לי שהיא מאוד רוצה עגילים. דיברנו בטלפון והבנו יחד שהיא אוהבת כל מיני עגילים באתר. כל מיני סגנונות.

היא תיארה לי את התכשיט שהיא דמיינה על ידי תכשיטים אחרים באתר. למשל: "הטקסטורה של העגילים האלה בשילוב הסגנון של עלים מעגילים אחרים."  זה ממש כיף שכשמעצבים עגילים בעיצוב בהתאמה אישית. אפשר לערבב ולשלב כמה סגנונות, אלמנטים שרוצים. העיקר שייצא יפה ונוח. 

 

כשאני מעצבת עגילים, חשוב לי שהם לא רק יהיו יפים אלא גם יתאימו בול ללקוחות. לכן, לסוג האוזניים הקטנות (הלוואי עליי) של אותה לקוחה, חשבתי שיתאימו יותר עגילים חישוקים או נופלים. רציתי שהעגילים לא ירגישו גדולים מדי על האוזן שלה. 

 

כחלק מהתהליך, היא הגיעה אליי לסטודיו, מדדה את עגילי העלים שאהבה כל כך והבינה שהם באמת גדולים מדי בשבילה. לצערנו, לא תמיד מה שאנחנו אוהבות זה גם מה שמתאים לנו ויפה לנו. אז היא פשוט אמרה לי "רחלי, תכיני לי מה שאת מבינה" 😍

והנה התוצאה בתמונה – מה דעתכם?

אני באמת חושבת שלכל אחת מאיתנו טעם אישי, ולכל זוג אוזניים מגיע זוג עגילים שיתאימו בול עליהם. 

אם בא לכן עגילים שיהיו בדיוק בדיוק כמו שאתן אוהבות וגם שייראו עליכן מעולה, מוזמנות לפנות אליי. 

בינתיים, תציצו באתר, בטוח יש משהו שעושה לכן חשק >> https://www.rachelijewelry.com/

 

אני גם מזמינה אתכם לעקוב אחריי ברשתות החברתיות – בפייסבוק ובאינסטגרם כדי לשמוע על עוד סיפורים ולהכיר קצת יותר מקרוב את תהליך העיצוב בהתאמה אישית.

נשמע מעניין ובא לך גם?
לחיצה על הכפתור ונתחיל לדמיין את התכשיט שלך עם העיצוב החדש

רחלי עיצוב תכשיטים

בואי נשמור על קשר

רוצה לשמוע עוד על תהליך עיצוב הטבעת ואיך אני יוצרת לך תכשיטים בהתאמה אישית

גלילה לראש העמוד